Wednesday, June 30, 2010

Heels ku tertinggal di Mimos.

Alkisah nya, labu..bukan pasal labu, ni pasal kasut lagi. Nak dijadikan cerita hari ini merupakan hari last untuk renew car sticker untuk kereta Masha yang biasanya parking dalam kawasan kondo, so kena ada sticker. Selalunya lunch break memang pukul 12, so tadi bergegaslah Masha ke kereta untuk balik ke rumah. Selalunya kalau memandu, Masha akan pakai selipar sebab lagi selasa. 

Jadi, seperti biasa lah, masuk je dalam kereta terus tukar heels kepada selipar, macamana ntah boleh tak perasan, sampai-sampai je rumah, heels Masha tinggal sebelah. Cari punya cari la kat bawah sit kan, takde pon.So, buat konklusi sendirilah bahawa heels sebelah lagi mesti tertinggal kt tempat parking Mimos.Nasiblah ada selipar dalam kereta, so naik rumah dengan selipar je la. Lepas dh selesai semua ambil car sticker yang baru, terus pecut balik Mimos. hehe..memang betul lah, heels lagi sebelah ada kat tempat parking tadi, nasib tak ada siapa yang nk ambil. Kalau tak, takkan nak pakai selipar masuk office kan.

Pikir balik, kelakar plak. Macamanalah boleh tercicir kasut tu. Nak dijadikan iktibar, pastikan pintu kereta tutup dahulu sebelum nak tukar kasut ke ape ke kat dalam kereta tu.Fine..(^_^)

No comments:

Post a Comment

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus