Friday, October 17, 2014

Goodbye 2013, Welcome 2014..

As-salam,

Harini merupakan hari terakhir di tahun 2013. Pelbagai suka duka sudah dilalui bersama en.Hubby terchenta..Antara sweet memories sepanjang 2013 ini ialah:
  • Berjaya menghabiskan & attended convocation ceremony with BAM in my womb - Masters- MSc. Science Computer with flying colours-(11052013)
  • Alhamdulillah, the greatest gift this year,  selamat melahirkan seorang puteri comel- Baby Annur Marissa (BAM)  pada 11 Ramadhan, 1434pm -(200713)
     

    Antara bad memories yang terjadi sepanjang 2013 ini ialah:
  • Wully got crashed with motorcycle - major repair needed- front lower end crooked (nampak tu dalam pic tayar dah bengkok masok ke dalam), sportrim crooked, body depan driver remuk cket, nampak mcm xde pa pe, tapi kt bawah keter byk rosaknya..sadis hati ni mengenangkan.huhu..(021213)
  • Wully- Cermin hadapan sebelah driver pecah. Ada orang rompak bag laptop en. Hubby..Luckily, takde laptop dlm bag tu, juz ada botol air dengan air yg penuh je, cable Samsung dan kunci office en. Hubby je..
Itu je kot kejadian yang berlaku sepanjang tahun 2013 ni, Alhamdulillah, azam & impian Masha semuanya sudah termakbul dan tercapai dengan izinNya. Walaupun banyak ujian yang berlaku, alhamdulillah, Masha dapat harungi semuanya dengan support dari en.Hubby, mak, mama, family n friends. Sayang ketat-ketat la kat semua. (",)..Me always think positive dengan setiap ujian dan kejadian yang berlaku, yang pahit mahupun yang indah semuanya ada hikmah disebaliknya..Allah Maha Mengetahui,.
 
Impian & Azam untuk tahun 2014, insyaAllah nak:
  • Turunkan berat badan same cam before preggy- alkisah nya last week dah berjaya turun 2 kg..weee..suke2..teros bersemangat nak turun lagi..
  • Nak fully cook meal for my baby- no nestum, cookies, sugar, salt, etc..jiayou2!!..
Dengan izin dariNya, semoga Masha dapat mengharungi hari2 yang mendatang dengan lebih dewasa lagi disamping suami dan anak terchenta..

No comments:

Post a Comment

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus