Tuesday, May 10, 2016

Throwback : Happy Mothers Day 2016

Assalamualaikum..

Happy Mothers Day semua ibu, ummi, mama, mummy, mak di dunia ini..Hari-hari hari ibu..Time hari ibu ahad lepas, Mr. Hubby ajak kami sekeluarga pergi majlis wedding officemate dia punya adik kahwin. Then lepas kenyang makan lunch di majlis tu, kami pergi ke Selayang sebab nak jumpa kakak ipar Masha (nak amik shawl), then sampai awal la plak kat Selayang nun..En. Hubby ajak jalan-jalan kat Selayang Mall. Plan dia nk cari present mothers day rupanya, jalan punya jalan banyak beli barang budak-budak ni je..hehe..Masha tak tau la nak request apa, then Mr. Hubby ajak masuk kedai emas. Terus terpikir nak cincin sebentuk,.then Masha n Kakak Icha dapat la cincin sebentuk semperna Mothers Day ni..TQ luv Mr. Hubby..ummi sukee..:-)


p/s: emas mahal ooo sekarang RM195/gram...kalau Masha pk 2 3 kali nak beli..ni dah orang bagi..jgn ditolak..hehe

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus