Monday, May 27, 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran yg ke 28 suamiku...

As-salam, 

Pada 23 Mei (Khamis) lepas, merupakan hari lahir Mr. Hubby tersayang yang ke 28..Malam 22 Mei, sebelum masuk pukul 12 am, Mr. Hubby baru pulang dari outstation dan beliau tersangat lah penat. Masha pick up dia dari office, then pulang ke rumah..kesian Mr. Hubby..Masha pun asyik la wish "Happy Birthday bb", berkali-kali..sampai la sebelum dia tidur n kiss dia..Mr.Hubby tidur awal, tak sempat pukul 12 dah lelap..

Birthday kali ni disambut ala kadar sahaja disebabkan dekat dengan date nikah abang pada 24 Mei..sangat la kelam kabut. Pada hari Khamis tu, Masha plan nak amik half day dan telah memujuk Mr.Hubby untuk ambil half day juge..hehe..then pada hari kejadian after Masha pick up hubby, then kitaorang pergi bank dan settle bayar bill, dan shopping baju dan barang2 untuk majlis abang nanti. Kesian lagi Mr.Hubby, terpaksa tunggu lama berlapo. Finally, after settle semua, kitaorang pergi Restoran Johnny di The Summit Subang, untuk celebrate birthday. Sambil menunggu order sampai, Masha sempat lagi lari pergi beli present n kad untuk hubby..sangat kelam kabut, sampai makanan dah ready Masha tak sampai2 lagi.kesian lagi Mr.Hubby kena tunggu..huhu..sorry b..


 Kebetulan, time pegi Summit aritu ada pameran kereta2 mahal ni..lagi2 ada bumblebee..wee..sangat teruja tengok..Mr.Hubby seperti yang sedia maklum, memang suke sangat kereta2 ni..dan sekarang suke collect iron man..memang best la..Masha melayan kan je selagi hobby Mr.Hubby tidak merbahayakan diri sendiri..Masha pon bagi gift berunsurkan Iron Man dan barang keperluan hubby..hehe..Hopefully b suke..:-)


Ucapan sempena ulang tahun kelahiran suamiku yang ke 28 ini, di kesempatan ini sayang nak ucapkan "Selamat Hari Lahir buat suamiku tersayang Mr. Syahrul" semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik selalu dan semoga kehidupan kita sekeluarga sentiasa diberkati dan dirahmati Allah SWT. Aamiin.

TQ Bb, kerana menyayangi dan mengasihi diri ini seadanya, sayang sangat appreciate it. TQ juge sebab sabar melayan kerenah sayang, menjadi Imam sayang, menjadi pendengar yang setia, menjadi orang kuat sayang, menjadi cikgu sayang dalam membimbing diri ini ke jln yg diredhai dan sudi mengharungi hidup yg penuh cabaran dan dugaan ini serta susah dan senang bersama-sama. Sayang berharap semoga kita sama2 sabar dan tabah melayari alam rumahtangga juga dlm mendidik dan membesarkan our little caliph soon..

Ummi n baby sayang babah nye sangat2 tau..love u till Jannah..


No comments:

Post a Comment

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus