Friday, June 18, 2010

Cabut gigi guna roket!!


Bradley Harris, bapa kepada seorang kanak-kanak bernama Jimmy, menggunakan teknik unik apabila dia menggunakan sebuah roket kecil untuk mencabut keluar sebatang gigi anaknya yang berusia tujuh tahun. Dia memasang seutas tali halus pada gigi Jimmy yang rosak. Tali itu kemudian diikat pada sebuah roket. Jimmy diberi penghormatan untuk menekan butang pelancaran roket tersebut. Kejadian ini berlaku di Amerika Syarikat pada tahun lalu. (kredit kepada : Kosmo).Jom tengok video dia :)


Dulu masa kecik-kecik selalu juga cabut gigi sendiri guna benang juga. Tapi tak de la sampai guna roket kan. Tak pernah terpikir kot. Macam-macam la idea orang puteh ni.

3 comments:

  1. amazing video la..tak pernah dibuat orang

    New Entry Pawaka19 Dot Com

    "Seorang Lelaki Berkahwin Dengan Anjing"

    ReplyDelete
  2. tak saket le kot, tu sbb diorg buat..tgk bdk 2 senyum je eppy pas gigi cabut..hehe..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus