Thursday, July 1, 2010

Award : From Cik Panadol dan Cik Sya

 

1. Anda mesti memuji si pemberi award
 
Hehe..Soalan paksaan nampak..Tak baik puji orang sebenarnya, takot orang tu jadi riak..hehe..xde pe la...Kadang-Kadang kita kena jugak puji orang kan..Okla tanda terima kasih kepada Miss Panadol n Miss Sya dengan ini Masha dh berjaya buat entri khas buat diorang berdua ni. Walaupun kita hanya berkenalan di alam maya ni, thanx sekali lagi sebab menjadi pengikut setia Masha dan selalu jenguk ke belog usang Masha ni..

2. Sila beri award ini kepada 10 blogger yang lain.

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger tadi.

Yup..Sudah tinggalkan jejak di shoutmix @ shout chat diorang

4. Bagaimana anda digelar blogger yang best?

Saya tak pasti lagi belog saya ni best ke tak, tapi rasa-rasa nya uuntuk menjadi belog yang best kita mestilah kena ada identiti kita sendiri, ayat atau cerita yang nak dipublish mestilah dari sendiri punya idea, tapi kalau ade cedok-cedok dari orang lain pon atleast kredit lah kepada orang tu kan.hehe..tu je la kot..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

~ You Might Also Like~

Related Posts with Thumbnails

Disqus for Story of MyChantique

blog comments powered by Disqus